mandag den 5. maj 2014

Rutinen samt dagligdagen på skolen


 
Billedet ovenfor viser de ventende forældre, som er kommet for at hente deres børn fra skolen. Forældrene står udenfor, idet lovgivningen er således at forældrene ikke må komme inden for skolens fire porte. Dette er begrundet med at der har været en del sager hvor børn er blevet kidnappet fra skolen, og hvor deres organer efterfølgende er blevet solgt.
Denne skole er finansieret via staten og dette kan tydeligt ses i forhold til de private skoler, da disse for eksempel har skolebusser der transportere børnene fra skole og hjem.
Når børnene bliver sat af på skolen så er der en dørvagt der lukker børnene ind, og når klokken slår 08.00 bliver portene lukket, og det er bare synd for de børn der kommer forsent.
Det er meget mærkeligt for mig at vidne om en skole der er lukket på denne måde, idet det i mine øjne mere minder om et fængsel end en skole, og som forældre ville jeg finde det forfærdeligt at jeg ikke har adgang til at kunne komme ind på mit barns skole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar